Que vull fer en futur?

 

Vull millorar el meu català, especialment els accents perquè també som molt dolent posant-los en les paraules en castellà. Jo l’entenc el català i el puc escriure, però tinc problemes per parlar, perquè estic molt acostumat a parlar en anglès i castellà.

A 4t d’ ESO, vull anar a un internat a Estats Units per millorar la meva educació i tenir millors oportunitats per anar a llocs de treball. Poder parlar amb fluïdesa més d’un idioma, crec que m’ajudarà molt per entrar a les escoles, col·legis, llocs de treball, etc.

Quan arribi a la Universitat, vull entrenar per ser un esquiador professional freestyle (parc) i la meva meta és formar part de l’equip Red Bull als XGames.

Si tinc una bona carrera i un treball ben pagat, m’agradaria comprar-me un cotxe important. Algunes de les opcions de cotxes que voldria són: Audi R8, Aston Martin, Lamborghini, o Jeep.

Probablement quan sigui més major i hagi pogut aconseguir bones notes per entrar en un col·legi prestigiós, m’agradaria ser un enginyer ambiental perquè crec que estem en un moment amb una necessitat desesperada de descobrir maneres de detenir l’escalfament global, la contaminació, treballar l’aigua potable,etc.

Vull aconseguir totes les meves metes i ser feliç amb totes les decisions que prengui. Vull tenir un treball que m’agradi, encara que no sigui un treball ben remunerat, perquè vull despertar-me emocionat per anar a treballar.

Leave a Reply

