Llocs on vull viatjar: Noruega (Escandinàvia), Nova Zelanda i Japon.

Hi ha molts de llocs que m’agradaria visitar, però alguns dels que més il·lusió em fan són els següents:

Noruega: Sempre he tingut ganes de viatjar a aquest país. M’agrada la seva història  sobre els víkings i com van sobreviure, les batalles i les diferències de la història d’Espanya. Tinc molts amics que són de Noruega i molts que han viatjat a les seves ciutats Sempre em diuen com els hi va agradar les seves aventures i m’ensenyen fotos al·lucinants dels paisatges. També m’agradaria anar a Noruega per esquiar per l’hivern, perquè m’encanta esquiar i els millors esquiadors del món esquíen o esquiaven a Noruega.

Nova Zelanda: Tinc ganes de viatjar a Nova Zelanda desde que he vist la pel·lícula “The Hobbit”, perquè em van dir que s’ha gravat a Nova Zelanda i l’escenari era preciós. També és un dels països mes nets del món, ja que no els permeten la entrada de vaixells de petroli com els vaixells de America (EE.UU). L’aigua és potable i actúen de forma molt civilitzada. A més a més, es té la oportunitat de veure cangurs i coales en el seu ambient natural.

Japó: Quan m’agradava el Sushi volia viatjar a Japó per el seu menjar, la seva cultura i les sevas històries i llegendes (Samurais, Ninja)…
Tenen molts invents molt estranys o diferents com per exemple el vàter que parla. La única cosa dolenta és com tracten els animals, per exemple els peixos, no els importa si es troben en perill d’extinció. 
Vull veure les seves empreses i els videojocs que estan creant, ja que és un país molt desenvolupat en el tema de la tecnologia. 

Leave a Reply

