El meu primer creuer

Aquest any al agost, vaig anar a un creuer per es mediterrani. Aquest viatge no va ser com altre per que va ser la primera vegada que anava en creuer i era molt gran a mes a mes estaria per una setmana en el vaixell.

La primera parada del creuer era a Barcelona però  nosaltres el vàrem agafar aquí al moll de palma, nosaltres entrarem al vaixell ales 3 i vàrem estar desperts fins a la 1 que era quan el vaixell marxava de port, al dia següent vàrem estar tot el dia al vaixell per que era dia de navegació. Al dia següent lla estàvem a cagliari, cerdeña,  i nomes vàrem anar a la platja y pujar una muntanya, vàrem anar de volta al vaixell a les 3 i fins a les 5 que era quan sortíem de port, a les 9 d’aqueix mateix dia tenia les audicions de màgia per el “tu si que vals” i els vaig deixar bastants sorpresos.

Al dia següent vàrem arribar a Roma però com ja havíem estat pues només vàrem donar una volta, el dia anterior em varen dir que devers les 8 trobaria una carta a la bústia de la cabina i així va ser allà estava i posava que  si que anava a participar . Ja al dematí següent vàrem arribar a savona on vàrem anar a un castell i allà vàrem provar la focaccia, a la nit vaig actuar a “tu si que vals” però vaig quedar segon darrere d’un senyor major que jo crec que li varen donar el premi per pena per que ballava un poc malament. Ja quan vàrem arribar a Marsella vàrem donar una volta per es port y vàrem comprar 6 o 7 sabons típics. Només mos quedava un dia que va ser a Barcelona i nomes vàrem anar a les rambles i al Camp Nou. Al dia següent ja vàrem arribar a Palma.

Leave a Reply

